söndag 26 december 2010

Wow vilket party 2

Wow vilket party 2:
Trött, huvudvärk och öm i underlivet...
Har det nåt med den halva 2,8% ölen jag tog igår kväll att göra tro?
:-D

Men vad gott det var med öl! "Riktig" öl istället för alkofri, som visserligen är god men ändå inte smakar som man är van vid! Med skinkmacka på jul... Mums!

Och underlivet... ujujuj.... ömt o svullet. Och ont i röva! Jag har flera gånger frågat maken vad han gjort medan jag var däckad av alkoholen - har han "gone kinky?", men han bara flinar och skakar på huvet...

Natten ja...
   Loa var vaken, snuttade, slumrade, sket, gnydde, slumrade, käkade, sket, snuttade osv till 3:30 i morse. Sedan dess har han käkat kl 6:45 när jag tog upp honom för att amma o byta blöja. Efteråt var det bara att lägga tillbaka honom i Babynestet och somna om själv. 
Nu har jag o boobsen väntat på honom i 1 timme.. Dags att väcka honom och ta sig utanför dörren för första gången sen i onsdags; vi ska till svärisarna en sväng idag. På det sättet slipper vi maratonbesök hemma; vi drar när vi är nöjda med sällskapet ;-) 

// G 

PS. Babynest: Mormor har sytt till både Max och Loa.
En totalt oumbärlig sak istället för vagga eller säng de första månaderna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar