söndag 19 december 2010

Matt....

Sitter o är hur matt som helst av grav sömnbrist och värkar som härjar i kroppen.
 Sov 1 timme inatt, ½ timme på morgonkvisten. 1 timme i morse medan nollsexan tittade på TV, och sen slumrade jag en stund i soffan i eftermiddags. Det är de pauserna jag har fått det senaste dygnet. 


Orkar inte ens klocka värkarna längre eftersom de kommer så tätt, runt 2-4 minuter. Men jag orkar inte bry mig längre. De glesar ut om några timmar igen. 
Håll tummarna för att läkaren i morgon beviljar igångsättning, annars vet jag inte vad jag gör... Eller jo, vad finns det att göra? Vänta.. o vänta ... o vänta. O stå ut.

Well, kanske jag får sova inatt? Det är inte omöjligt!  'hoppas

4 kommentarer:

  1. Sköt om dig och hoppas och håller tummarna på att lillskrutt äntligen bestämmer sig för att han vill komma ut.. kramar till dig..

    SvaraRadera
  2. Usch vad jobbigt. Hoppas att det kommer igång snart eller att du får bli igångsatt. Är ju ingen vidare uppladdning för en förlossning att aldrig få sova.
    kram

    SvaraRadera
  3. Oj!! Massa värkar alltså? Shit Gitte. Hoppas det kommer igång på riktigt nu. Kanske är han redan ute??
    Kram

    SvaraRadera
  4. @ Wignerhagskan, jag tar tacksamt emot tumhållning!
    @ Annika, nu har jag sovit ganska bra så det är nya tag som gäller ;-)
    @ Jenny, ingen fara - jag har värkar i veckor innan ungarna tittar ut. Lillebror är likadan som de äldre tydligen... Du kan få före mig ;-)

    SvaraRadera