onsdag 8 december 2010

Mer förberedelser...

BB-väskan är färdig! Ja, inte snyggt packad och ordning o reda... men allt ligger i en Ullaredskasse redo att rycka med sig om det skulle dra igång i förtid. Åh, så jag känner mig duktig :-D

Förlossningsbrevet är hopplitat och utskrivet. Ska bara snyggas till, men det får min barnmorska hjälpa mig med i morgon. Eftersom jag är Aurorapatient så kommer det allra viktigaste att stå med i min journal. Känns betryggande :-)

Hmmh, vad är det mera som ska göras? Kommer faktiskt inte på nåt ur-akut just nu! Babyoverallen är på väg hem via Tradera..
Mjölkpump! Måste kolla med BM om man får låna eller hyra billigt om man donerar mjölk till sjukan. Är det nån som vet hur det är på Östra i GBG?


Ha en bra kväll! 
// G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar