söndag 1 augusti 2010

Ränneskita, bastu och pizza!

Igårkväll frossade jag på godis; naturgodis och choklad.
Ja, det var ju lördag ;-) 
OjojUjuj så magen slog bakut! Jag hann knappt till dasset innan det rann ur mig.
Fy fan vad äckligt!
Resten av natten var jag öm i magen och illamåendet åkte lite fram o tebax men jag behövde inte gå ut mer. Pust!
Ingen mer godisfrossa för min del tydligen :-( 

Efter en minifrukost kändes magen bättre, och till lunch var magen helt ok igen!

På eftermiddagen packade vi ihop och åkte hem från stugan. Maken jobbar kommande vecka.
Väl hemma tömde vi bara kylväskan och åkte till makens jobb för att basta.
Härligt!
Jag njöt av att stå länge i duschen och sedan la jag mig på britsen och bara lät hela kroppen slappna av!
Max kom och klappade lillebror (klappade magen) och pratade med honom mellan skutten i och ur bastun och leken i duschen.
Efteråt smorde jag in mig, magen och brösten med olja så jag blev alldeles mjuk och len över hela kroppen.
:-)

Väl hemma så åkte maken iväg och hämtade pizzor till oss två. Mumsmums :-p
Man är ju inte bortskämd med det precis!


Nu sitter vi och slöar framför TV-n. Max tittar på TV, lillebror skuffar omkring i magen, jag sitter med laptopen och maken sitter med sin älskling - dvs laptopen.
Men nu är det läggdags. Jag är såååå trött och hoppas verkligen jag får sova lite mer inatt.

Good Nite, sleep tight, don't let the bedbugs bite! 

// G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar