fredag 27 augusti 2010

Hu så trött!

Intensiv vecka med föreningsarbete, men nu är det inte mycket kvar! Det är stämma, besiktningar och löpande arbete som ska förberedas, genomföras och följas upp.
Vi hade tänkt åka till stugan idag, men jag har inte orkat tvätta och packa. :-o 
Så istället för att stressa på så tog jag det lugnt och passade på att läsa i boken "Hannibal" av Thomas Harris, han som även skrev "När lammen tystnar".

Jag hämtade hem fyraåringen lite tidigare, vilket visade sig vara bra för han är också megatrött efter veckan!
Han ville gå och lägga sig utan middag så vi har lirkat med honom för att få i honom mat och duscha och borsta tänderna. Han ville inte ens titta på TV!
Kombon utsjasad mamma och übertrött unge är inte bra! Jag tappade tålamodet när han bråkade om "skitsaker", så jag parkerade honom i rummet tills han lugnat ner sig lite.

Usch, jag tycker inte om när jag har så kort stubin. Samtidigt så är det inte konstigt med tanke på allt som varit på sistone.
Till och med utan gravidhormorner så är det påfrestande att få besked om cellförändrngar, bli besviken av att bli nonchalerad av sin mamma och syster, och vara i ett intensivt skede med bostadsrättsföreningen. Så det är inte konstigt jag är trött och orkeslös. Nåja, det blir bättre snart. 'ler försiktigt'

Världens gulligaste maken min har tvättat och hjälpt till med tröttskrutten. Löööv him ♥
Det blir tidig kväll för oss allihop idag, så tar vi nya tag i morgon :-)

// G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar