torsdag 27 januari 2011

Snusa bebis...

Jag låg i morse med Loa på min arm.

Hans lilla kropp tätt intill min, hans lilla hand i min armhåla.
Bara fötter mot min mage o lår - jag älskar bebisfötter!
Hans huvud mot min mun.
Det mjuka, supermjuka håret mot mina läppar, den mjuka fontanellen strålar lite värme.
Doften... den ljuvliga doften som aldrig mer kommer tillbaka...

Jag var i himmelriket en hel halvtimme innan han spydde igen.
Nåja, jag hann njuta en stund och kommer att få njuta fler stunder den närmaste tiden :-)

// G 

4 kommentarer:

  1. Åhhhhhhhhhhhhh va super mysigt!!!! Bra du hinner njuta av Loa! Kram Mariatös

    SvaraRadera
  2. Hahah, Mariatösen - hade jag inte stannat upp i nuet och passat på att njuta hade jag nog blivit knäpp av sömnbrist och kräkningar tror jag?

    SvaraRadera
  3. Jag kräktes också nu.

    SvaraRadera
  4. Stackars dig Anonym, du kanske ska låta bli att läsa såna här bloggar om det får dig att må illa?

    SvaraRadera