onsdag 26 januari 2011

Sen dusch - eller inte

... Jag startade datorn för nån timme sen men har inte hunnit ens titta på skärmen förrän nu!  
... Max hade feber igår, stannade hemma igår & idag - inga andra symtom!. Loa har småfeber idag, men mår ok (ingen fara :-)). Max hade grym huvudvärk som började i pannan o spred sig till hela huvet, och han mådde illa när det började! Hoppas det inte betyder nåt... 
... Nu ska jag ta en alldeles för sen dusch! (klockan är 23:00). Sorry grannar, men jag måste duscha - är nerkräkt o allmänt skitig! 
'gone' 
....  
Kl 00:40. Det blev ingen dusch. Max vaknade och gnällde samtidigt som Loa kom på att han dööööör av hunger om han inte får mat NU! (igen). 
Så jag fick nöja mig med att bara tvätta av mig o borsta tänderna när det lugnat ner sig här. 
Loa fick nyss 75ml Nutra och är äntligen tyst o lugn. 
Hoppas han inte vaknar av att han måste spy - sånt händer upp till 1 timme efter att han ätit, även mitt i nätterna! 
Nåja, jag lägger mig i alla fall och maken lägger Loa i babynestet när han sover sött. Sen är det jag som har skiftet fram till 7-tiden när Max vaknar o maken går upp. 
Gonatt! 
// G 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar