onsdag 4 januari 2012

Living doll


Got myself a crying, talking, sleeping, walking, living doll 
Gotta do my best to please him just 'cause he's a livin' doll  

Loa går. Han går "stadigt" och kan till och med vända!
Han är sååå glad o stolt över det och "ropar" på oss för att vi ska se.
Härliga unge ♥
Loa AKA Timmy Lamm


Men han är förkyld, snorig, gråter, o gnäller om vartannat.
Och sen ställer han sig upp och går igen och triumferar med ett strålande leende.
På kvällarna slocknar han rakt av - det är jobbigt att vara förkyld och lära sig saker samtidigt!
Vi gör vårt bästa för att hålla honom glad o nöjd, vilket inte alltid är så lätt!
Loa... Min egen lilla "living doll" (levande docka) 

// G 

4 kommentarer:

  1. Så söt han är! Kan tänka mig hur stolt han är som kan ta sig fram själv på benen. Typiskt att förkylningen också skulle komma och stöka till det.

    Och nu vet jag att när morgonen gryr nynnar jag på Cliff Richard... Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, fastnade låten Sandra? Sorry!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. jag vet inte vilken låt det är, men söt bild, och skoj att han går! Och är så stolt! :)

    SvaraRadera
  4. Tack Linda!
    Jag lägger in länken till originalet med Cliff Richard!

    SvaraRadera