onsdag 16 september 2009

Blankögd underbar make :-)

Guuuuv vad jag älskar min man!

När jag berättade att jag slagit rekord på DPO (Days Past Ovulation / dagar efter ägglossning) och att jag tänker testa imorrn bitti så blev han "blankögd".

Jag påminde honom om att ett ev tidigt positivt test ökar risken för att vi kan bli dubbelt besvikna om det blir ett tidigt missfall.

Så tittade han på mig och bubblade på att farmor o farmor i så fall får en till att skämma bort (Max är deras enda barnbarn), skrattade åt att det är katten att ungar ska tillverkas på fyllan och räknade på när den i så fall anländer, medan ögonen blänkte ännu mer.

Han som bara skulle ha EN unge, han som inte ville ha fler. Vad har hänt?
Kanske kanske han kan gå med på äggdonation om inte mina ägg funkar?

Åter till matlagningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar