fredag 18 februari 2011

OLW - Dill & Gräslök - Fri från mjölk & laktos!

OLW Sverige AB - Dill & Gräslök - Ny supersmak till fredagsmyset - MyNewsdesk

JippiAyEyjhh!


Enligt OLW är den fri från mjölk o laktos! En annan allergimorsa har pratat med OLW. (Tack K)
Så jävla underbart härligt för en gottegris på allergidiet :-D
Jag kollade för säkerhets skull allergiinfon http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_allprod och det ser ut att stämma!
EDIT: Jag såg fel, SuperChipsen är inte med på allergiinfon - men jag hittade annat gott istället, tex

OLW:s Favorit Mix 
http://www.olw.se/webb.asp?menu=1&smenu=1&umenu=1&page=prod_frasiga5

Mmmh... det ser inte bra ut för midjemåttet o vågen, men det skiter jag i :-D

Gonatt! 

2 kommentarer:

  1. Favorit mix blev jag dålig av. Åt vid tre tillfällen och blev kass alla gångerna. :(

    OLW's Grill & Pepper är min favorit nu, mjölkfri såklart. :)

    SvaraRadera
  2. Favoritmixen var ingen höjdare... Duger men inte mycket mer.
    Grill & Pepper? Ska kollas!
    Var på ICA Maxi idag o de hade alla sorter av OLW SuperChips UTOM Dill & Gräslök eller Grill & Pepper. Alla påsar jag läste på hade antingen mjölksocker eller maltodextrin. Bläh! 'sur'

    SvaraRadera