måndag 22 november 2010

Tiden går!!!

Det var länge sen jag skrev - i v33 senast tror jag? Nu är jag i vecka 35 och i morgon går jag in i v36, dvs 35 fulla veckor avklarade. Idag är det alltså 5 veckor kvar till BF (beräknad förlossning).
Wow, läckert!
Jag har plockat bland Max' gamla kläder och lagt undan storlek 50 och 56 till Lillebror. Max är född på sommaren så vi får komplettera med varma ytterkläder till Lillebror.

På söndag hade väninnorna tänkt att åka till Ullared och jag är välkommen att följa med. En söndag före jul... och höggravid!
Jag ser framför mig hur en hänsynslös kärring (eller gubbe) på Gekås kör sin kundvagn in i magen på mig, och jag ilsket fräser ifrån och ber kärringjäveln dra åt helvete!
Hmmh... jag får nog ha inställningen att jag kan sitta o fika eller gå i de andra butikerna om det är mindre folk där...

2 kommentarer:

  1. Elisabeth J/Lovelli22 november 2010 kl. 16:22

    Hi hi hi... tur att man kan sitta å fika där. Själv blev jag så trött efter bara ett par timmar.

    SvaraRadera
  2. Elisabeth, Det ÄR ett tufft jobb att shoppa på Gekås, vilket få män förstår... Min man förstår det eftersom jag "tvingat" honom att ta sin beskärda del av ansvaret för sina egna kläder - hushåll - sonens kläder.
    Heja fikapauser! Och om det är fint väder kan man gå ut och hämta luft emellan (på sommarhalvåret).

    SvaraRadera