söndag 28 november 2010

Nykter på fest och på krogen - går det?

I fredags var det tjejfest! Väninnan hade bjudit in tjejjerna till sig på god mat, gott sällskap, singstar, glögg och sedan ut på den lokala krogen för att svänga våra lurviga. Tyvärr vågade jag mig inte på att belasta bäckenet med att svänga mina lurviga på dansgolvet eftersom jag vet att jag inte kan sluta när jag väl kommit igång! Och sen får man fan för det nästa dag med foglossning from hell... Näh,det fick vara för min del. Synd...
Vi var totalt 8 tjejjer varav två höggravida. Tur det finns alkofritt öl!
Det var 4 st som sov över och kunde fortsätta "kackla" dagen efter. Vissa var lite tröttare än andra förstås ;-)

Så, att vara nykter på fest och på krogen - går det? Jajjemännsan!

3 kommentarer:

  1. Elisabeth//Lovelli28 november 2010 kl. 23:11

    Inte dåligt att du orkade gå ut överhuvudtaget!!! Jag skulle somna under bordet... ;O)

    SvaraRadera
  2. Kram på dig Wignerhagskan :-)

    Elisabeth, i gott sällskap så är det lätt att hålla sig vaken :-)

    SvaraRadera