onsdag 22 februari 2012

Ett blogginlägg om dan.
Skulle jag klara det?
Jo, egentligen skulle jag det.
Men...
Alltid det där "Men" ... Eller hur? ;-)
För min del är det (tröskeln, hindret) att jag helst skriver när jag mår bra. När jag har det bra.
 Det är sån jag är!
Jag vill helst se det som är bra. Vara positiv. Optimist. Glad. Jaja, ni fattar va?

Så anledningen till att jag inte skrivit på... *räknar* ...
(jag skrev senast den 7 feb och nu är det den 22 feb)
... på ca 2 veckor, är att jag dåligt-skit-apa-kasst... Jag är helt enkelt sjuk pga för stor belastning!
Ok... Ok.. nu har jag sagt det:
Jag mår inte bra!

Det gör så förbannat ont... Ont överallt utom
.. och nu blir det min standardfras när det är jobbigt och jag inte orkar ta in hela biten..
ont överallt utom i örsnibbarna och *censur* men det börjar på F

Ok. That´s it!
Over and out för tillfället...
*blundar och klickar på [Publicera]

// G 

2 kommentarer:

  1. Fy fasiken för att behöva ha ont i stort sett hela tiden. Ändå lyckas du vara en sån glad och härlig person!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du. Det värmer :-)
      Kram till dig!

      Radera