fredag 16 april 2010

GRAVID!

Onsdag morgon, 14 april 2010: 
världens svagaste tillstymmelse till spökstreck på gravid-testet! :-o
Hur i h**? 
Vad...?
Eeeh :-?

JajaJA, jag VET att spökstreck är minus = negativt.
Och spökstrecket är dessutom så svagt att man får kisa med ena ögat och hålla stickan i exakt rätt vinkel för att se det. Så det är definitivt ett negativt graviditetstest!
Men i alla fall...  ??


Såhär ser hcg-testet ut:


______________________________________

Onsdag kväll, 14 April 2010:
*drar efter andan* 
På tjocken... på smällen... gravid... bulle i ugnen...
ShitPommFritt alltså! Så jävla läckert!

______________________________________

Torsdag 15 April
Har knappt sovit inatt - slutat med sömnpillren
Huvudvärk - dragit ner på kaffet och "haft lite att tänka på"

Glad som faaaaaaan!
Jag är på tjocken och har en liten liten bebis i min mage :-p

Maken hade en kul reaktion på beskedet: han blev pilsk! Karlar... 
Vi kom överens om att göra en extra insättning igårkväll - det ska ju stimulera tillväxten säger de. Eller det kanske var ekonomer som sa det... Whatever - vi har fyllt på i alla fall, för säkerhets skull :-p
--------------------------------------------------

Jag satsar inte på Beach 2010,
är lycklig om jag inte kommer i det svarta fordralet till Halloween
och min högsta önskan är att gå på julfest
klädd som en strandad valross!
______________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar